zoomit

zoomit
همه چیز درباره تکنولوژی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 33887
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

اگر پیش تر تردیدهایی وجود داشت که اینتل سیستم عامل های اندروید و ویندوز را به یک چشم نگاه می کند، این هفته با صحبت هایی که از این شرکت مطرح شد همه این تردیدها از میان رفت. مدیر بخش PC اینتل در نشست سرمایه گذاران این شرکت گفت:

 
واقعیت این است که در ده سال گذشته ما ۱۰۰ درصد مایکروسافتی بودیم. اما حالا شروع کرده ایم به تنوع بخشی به بازار... و این کار با اندروید انجام خواهد شد. [اکنون] بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی برای حالت عمودی (Portrait) تلفن ساخته شده اند. خیلی های دیگر حتی حالت افقی (Landscape) ندارند. پس امکان استفاده روی نمایشگرهای بزرگ را ندارند. چه این نمایشگر مربوط به یک نوت بوک باشد چه یک آل این وان.
 
ما می خواهیم با انجام مجموعه ای از کارها، این وضع را تغییر دهیم. قصد داریم به سمت اندروید ۶۴ بیت برویم و در گستره ای از پردازنده های اتم تا خانواده قدرتمند پردازنده های Core از آن استفاده کنیم. می خواهیم تجربه ای عالی را روی نمایشگرهای بزرگ ممکن سازیم. هنوز به چنین سطحی نرسیده ایم و باید سرمایه گذاری سنگینی روی اندروید انجام دهیم.
بخشی از برنامه اینتل آن است که اندروید روی دستگاه هایی به کار گرفته شود که امروزه آنها را با نام PC می شناسیم: دستگاه هایی مثل لپتاپ ها یا حتی دسکتاپ هایی با نمایشگرهای بزرگ. 
 
قسمت جالب برنامه اینتل Multi-windowing است که با آنچه در حال حاضر در اندروید وجود دارد، متفاوت بوده و بسیار پیشرفته تر است. این طور که اینتل می گوید راهبرد پیش روی اش کاملاً واضح است: «ما می خواهیم به خواست بازار روی بیاوریم.»
 
نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید اندروید پتانسیل رقابت با ویندوز در دنیای پی سی ها را دارد و می توان روی آن به عنوان یک سیستم عامل برای تولید محتوا حساب باز کرد؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:هدف اینتل: تبدیل اندروید به ویندوزی دیگر!, توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :